Tisdag.

Hoppas Hoppas Hoppas Hoppas Hoppas Hoppas Hoppas Hoppas Hoppas Hoppas

Nu har vi hittat en ny lägenhet som vi verkligen hoppas på. Det är en 3a på 84kvm som är ett renoveringsobjekt. Vår lägenhet kommer att dyka upp på hemnet.se på onsdag någon gång, så vi får hoppas att det finns många som är intresserade!

Här har ni bild på planlösningen på den lägenheten som vi är intresserade av att köpa:


.              Nuvarande planlösning:                                  Tänkt planlösning:




Tror verkligen att det skulle passa oss perfekt! Så håll alla tummar och tår för att det kommer att lösa sig så att vi kan köpa den här lägenheten! :)

Nu ska jag slänga i mig min omelett sen ska jag springa till jobbet!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag hoppas med er!!

2011-09-20 @ 21:15:09
URL: http://mammatanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0