Hej hopp!

Har just smällt i mig lite hemmalagad fläskpannkaka, MUMS! :)

Jobbade non stop idag = 10.00-19.00 utan rast (med undantag för ett ynka toalettbesök). Det var inte riktigt meningen, men tiden sprang iväg och jag var inte hungrig. Nu är i alla fall delikatessdisken fin inför helgen! :)

Förkylningen fortsätter att göra sig påmind, men jag är feberfri idag i alla fall! (Hade feber igår på min lediga dag.) Tur att jag är ledig i helgen så att man hinner vila upp sig inför en ny arbetsvecka!

Uppdatering om lägenhet: Vi har inte hittat något ännu. Meeeeen som sagt, vi har absolut inte bråttom med att hitta något nytt heller! → Vi väntar på vårt lilla guldnäste!


Kommentarer
Postat av: mamma

<3

2011-09-02 @ 05:46:13
URL: http://mammatanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0