Trying to convince myself that this isn't dangerous.

Ska snart hoppa in i duschen, sen ska jag först göra ett stopp på apoteket innan jag beger mig vidare mot vårdcentralen för ett ynka blodprov. Jag har en innre dialog med mig själv hela tiden om hur bra och snabbt det kommer att gå. Att det inte alls är något som man behöver oroa sig för. Bara gå in, lägga sig ner, sen är det klart.

Håll tummarna för att jag kommer att vara så sansad som jag känner mig just nu då jag väl är där. Det här är den allra värsta fobin jag har. Men jag känner mig lugn. Det är ju över på några sekunder! Det är väl inget att bråka om..

Erik kommer att vara med och hålla mig i handen ♥, det kommer gå jättebra.


Kommentarer
Postat av: mamma

Det är klart att det inte är något farligt! Men vad synd att det inte blev av nu då du var så peppad..

2011-11-23 @ 16:18:59
URL: http://mammatanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0