Torsdag.

Dagen med stort D. Vi åker till skellefteå om ca 6-7 timmar. Jag har inte börjat packa än och jag börjar jobba klockan 12.00. Ska hinna äta frukost, duscha, ta hand om tvätten och packa innan dess. Jag kanske borde sätta lite fart?

Måste bara berätta att jag låsa ute mig och Erik igårkväll, så vi var tvugna att ringa en låssmed. Vi tänkte att nu kan vi inte åka till Skellefteå! Det var dyrt som ..... med en låssmed! Suck. MEN till våran räddning kom kassören i föreningen förbi, och Erik nämnde för honom att vi var utelåsta och att vi väntade på låssmed. Vet ni vad han säger? " Jag tror att jag kan ha en extra nyckel hemma! " och DET HADE HAN OCKSÅ!! :) Så allt löste sig, vi behövde ingen låssmed och nu har våra grannar en extranyckel! Har man tur ibland eller vad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0