From the depths of my heart

Ledig? Ja, idag är jag ledig från jobbet..

Ibland önskar jag att man kunde vara ledig från så mycket mer.. Från allt egentligen! Alla tankar som snurrar runt, alla krav som finns. Allt. Men som de flesta vet så är det tekniskt omöjligt så länge man är vid medvetande - vilket man själklart vill vara. Livet är inte alltid en dans på rosor, I know. Men det ska inte kännas jobbigt jämt! Det är så svårt att ta steget till en förändring, för mig i alla fall. Det är svårt att veta vad man ska göra för att vända blad och gå vidare till nästa kapitel..

Ett lite djupare inlägg än vanligt, men det är så här det känns. Orken, drivkraften och lusten sinar mer och mer, jag måste göra något åt detta, men vad? Jag har det så fruktansvärt bra egentligen! Värlends finaste pojkvän/sambo ♥, familj & vänner.. Det är bara tankarna och känslorna som ställer till det. Alldeles för mycket.

Kommentarer
Postat av: mamma

Kramisar....önskar så jag kunde göra något åt dina tankar...

2011-05-04 @ 14:05:57
Postat av: giraff

jag önskar med dig...

2011-05-04 @ 15:21:52
Postat av: Anonym

Vet hur det känns, känner precis likadant!!

2011-05-05 @ 00:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0