Jag är en pms-kossa och jag vill äta allt!

Har fått lite klagomål på grund av för dålig uppdatering här på bloggen! Men jag har inte speciellt mycket att skriva heller. Där av min tystnad.

Jag jobbar och sliter igen efter semestern. Det känns lite upp och ned just nu, men jag hoppas att det övergår till att bli stabilt snart på den fronten. Min mage pallar inte för mycket stress har jag upptäckt, så det är nog bäst att lyssna på kroppen och ta det lite lugnt.

Annars då? Vi har tittat på en lägenhet som vi mycket gärna vill ha. Problemet är att det kommer att bli lite för tight att hinna sälja vår egen innan budgivning och köpa den andra. Så det blir förmodligen ingenting.


Sen hade jag inte mycket mer på hjärtat. Hoppas på G+ i betyg för detta inlägg.
Puss och Kram skumbanan!

Kommentarer
Postat av: mamma

Kunde ha blivit mvg..men några stavfel smög sig in...hihi.

2011-08-23 @ 17:36:37
URL: http://mammatante.blogg.se/
Postat av: jörgen

jag vill äta allt, betyder det att jag har PMS?

2011-08-23 @ 21:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0