Jobb ?

Godmorgon världen!
Ska försöka städa lite här hemma så att det ser okej ut, sen ska jag göra mig i ordning eftersom att jag ska på en arbetsintervju kl 15.00. Vi får väl hoppas att det går bra. Som det ser ut nu så kommer det att vara riktigt obekväma arbetstider, så jag ska försöka få upp lönen en smula. Synd bara att jag är sämst på att prata för mig.. Aja, det går som det går.

Ikväll kommer Eriks mamma hit också, riktigt trevligt! :)

Nu ska jag ta tag i städningen så att jag hinner det jag ska. Uppdaterar här senare om hur det gick på intervjun. Okej? Tjing så länge!

Kommentarer
Postat av: mamma

Supermycket lycka till! Men fortsätt gärna att söka mer jobb...bättre jobb! Kramisar

2010-10-27 @ 11:13:42
Postat av: Maria

Håller tummarna :)

2010-10-27 @ 14:44:39
URL: http://mariahallgrensdagbok.blogg.se/
Postat av: Lisa

Nu är flyget bokat mot sthm ^^

Jag far fredag ocg far fredagen efter, med andra ord 29 oct till 5 nov ;) Vi skulle kunna hitta på något under den veckan?`;P

2010-10-27 @ 16:26:47
URL: http://itekawaii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0