8 - Ett pinsamt ögonblick.

Jaaadu. Jag har nog lyckats med en hel rad av pinsamheter under mitt liv. Tyvärr är det sånna tillfällen som man gärna förtränger och inte alls vill komma ihåg. Sååå.. ett pinsamt ögonblick?


Ett som jag kan komma på är när jag och Erik var i Kroatien i somras. Vi gick på strandpromenaden och stannade till vid en sån där gatumålare som målar porträtt av folk. Det satt en söt tjej där och blev avmålad, och bilden blev riktigt bra. Jag böjde mig mot Erik och viskade "Hon blev snyggare på bilden än vad hon är i verkligheten." En liten flicka som stod brevid började fnissa - Hon var svensk! Shit vad pinsamt.. Vi skyndade oss därifrån. Jag vet fortfarande inte om tjejen som blev avmålad var Svensk eller inte. Om hon hörde eller inte.. Men för mig var det ett pinsamt ögonblick.

Kommentarer
Postat av: mamma

kan förstå det...

2010-12-08 @ 09:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0