6 - Fem saker ni inte visste om mig.

1. Jag dricker inte alkohol. Nästan inte i alla fall. Det händer ibland att jag kan dricka en drink eller två. De som känner mig vet hur jag fungerar.. Alla andra ser ut som ett frågetecken när jag säger att jag inte dricker.

2. Jag hatar att vara ensam. På dagarna är det inte så farligt, bara tråkigt.. men om jag ska sova själv så får jag ångest! Oftast så kommer det en tår eller två. Det är löjligt - jag vet.. Men jag hatar att vara ensam.

3. Jag älskar att "fixa". Om vi har bjudig hem gäster t.ex så anstränger jag mig mycket för att det ska vara fint! Lägga upp ost och kex fint på fat tillsammans med en massa uppskuren frukt. Fina upplägningar på tallriken vid middagar, tända ljus osv. Jag tycker om när det är fint och mysigt.

4. Jag tycker inte om att antränga mig fysiskt. Träna.. vad är det? Visst, en promenad ibland och kanske simma någon gång- men that's it! Det straffar sig väl när jag blir äldre antar jag. Men soffan är sååå mycket skönare!

5. Jag tycker inte om spya. Jag hatar att kräkas, jag tycker inte om då någon annan kräks eftersom att det framkallar kräkningar hos mig med. Det är äckligt och det luktar illa. Jag tycker inte om spya.


Det var 5 saker om mig som ni troligtvis inte visste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0