3 - Mina föräldrar

Jag kan börja med att berätta att min mamma heter Annica och min pappa heter Hans. De var tillsammans många år gick skilda vägar -94 (?) tror jag bestämt, då hade jag hunnit fylla 6 år.

Efter skilsmässan flyttade jag och mina syskon tillsammans med mamma där vi bodde mestadels av tiden. Varannan helg och vissa lov spenderade vi hos våran pappa.

Min mamma. Jag älskar min mamma. Hon är den underbaraste människan på jorden, och ingen kan förstå mig så bra som hon kan. Hon är en riktig kämpe som aldrig ger upp. Tjurskalle som bara den! Men ingen kan komma och säga att hon inte har ett hjärta av guld.

Min pappa. Jag älskar verkligen min pappa, även om han kan konsten att ställa till det för sig lite. Jag är verkligen glad att vi har så bra kontakt som vi har idag, för han är verkligen en underbar person!

Kort och gott. Mina föräldrar har gjort mig till den jag är idag, och det är jag glad för. Det känns bra att kunna se tillbaka och tänka att jag har haft en bra uppväxt ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Superlovelovelove...Älskar dig!!

2010-12-03 @ 22:18:36
Postat av: mamma

Så underbar tjej och dotter och kvinna och fästmö och kompis och arbetskamrat och goaste flickan på denna jord du är....!!

2010-12-03 @ 22:42:53
Postat av: mamma

1995-01-01....nyårsdagen flyttade vi.

2010-12-04 @ 18:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0