20 - Mina drömmar.

Egentligen är det punkt 19 idag. Jag som liten. Men jag tänker att jag sparar den till lite senare i veckan då jag är hemma i Skellefteå. Då kan jag sno lite bilder av mamma också från då jag var liten!

Så dagens punkt blir Mina Drömmar.

Det första jag kom på nu var en dröm jag hade i natt. Jag och min bror sprang runt i skogen i drängsmark och jagade älg! Det var flera hundra människor som sprang runt och letade älgar, och den som sköt en först skulle vinna. Tyvärr ringde väckaren just när jag och Mikael fick syn på en älg, så jag fick inte veta hur det gick. Hehe, drömmar kan vara konstiga ibland.

Annars då. Mina framtidsdrömmar? Jag vill se världen. I alla fall en del av den.. jag älskar att resa! Sen vill jag bilda en familj, skaffa barn och köpa ett hus. Större krav än så har jag inte. Det skulle väl inte skada att vinna en miljon eller två, men så länge kärleken mellan mig och Erik håller i sig och vi är lyckliga så har jag det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0