18 - Dåliga vanor och laster.

Min dåligaste vana (tror jag) är att jag skjuter upp saker. Jag tänker ofta "jag gör det sen".. Vilket inte är så bra. En annan (jätte) dålig vana jag har är att jag ofta sätter mig själv i försvarsställning - vilket leder till att jag blir irriterad då jag inte borde. Onödigt. En tredje grej är att shoppa. Looooove it! Kanske inte heller så bra.

Laster då? Hmm...  Godis är nog min största last. Jag äter betydligt mer sött än vad jag borde. Om jag bara kunde få motivationen till att röra på mig (träna/motionera) överhuvudtaget så skulle det vara bra.. eller bättre i alla fall. Nu sitter jag bara och blir fet istället.

Så, nästa punkt imorgon då: Jag som liten.


Kommentarer
Postat av: mamma

Du är så underbar och så mycket bättre än du tror!!

2010-12-18 @ 23:22:25
Postat av: Sambon din

Jag älskar dig för den du är, eller snarare för att du är den du är. Nu ligger du och sover och jag sitter i Gbg, 45 mil bort. Men imorgon ses vi igen. Vi ses i drömmarna

2010-12-18 @ 23:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0