1 - Om mig.

Vad jag heter det vet ni redan, men jag kan tala om det för er ändå. Mitt namn är Johanna Carolina Lidman. Jag är född den 9 januari 1988 på Skellefteå lasarett.

Just nu är jag bosatt i Solna tillsammans med världens underbarste kille. Hit flyttade jag i mars detta år, och jag trivs som fisken i vattnet.

Jag har för tillfället två olika jobb. Ett som mötesbokare åt ett företag som heter LenQo. Det andra jobbet jag har är på ICA Maxi i delikatessdisken.

Min fritid spenderar jag mestadels tillsammans med min sambo sen jag flyttade till stockholm, men då jag inte myser med honom så simmar jag tillsammans med min granne eller umgås med min kära vän Sanne.

Jag som person är oftast glad och positiv (även jag har mina svackor). Jag är omtänksam och bryr mig mycket om min omgivning. Sen älskar jag att mysa!


Kommentarer
Postat av: pea

du är verkligen världens bästa vän! <3

2010-12-02 @ 22:40:52
URL: http://peandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0